Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeRobic test motocykla i nie zapoznac sie z nim dokladnie...Gdzie moge kupic AN 650 ktory jest napedzany paskiem? Mysle, ze taki AN 650 to prawdziwy unikat... Moze warto to sprostowac Panie testujacy...
OdpowiedzWitam, Tak sie sklada, ze przeniesienie napędu w tym skuterze realizowane jest przy wykorzystaniu przekladni pasowej mieszczącej się w ramieniu wahacza. Konkretniej jest to wykonany w nowej technologii "Hybrydowy kompozytowy pasek przekładni SECVT łączy w sobie trwałość z efektywnością pracy na sucho" (z opisu technicznego skutera wydanego przez Suzuki Motor Poland). To ze przekladni pasowej nie widac na zewnątrz nie oznacza ze jej nie ma... W przypadku dalszych wątpliwości zapraszam na stronę http://www.suzuki-moto.pl/salon.html Pozdrawiam,
OdpowiedzNie ma co odsyłać tylko trzeba się przyznać do błędu. Pasowa jest skrzynia biegów o czym autor zresztą napisał. Ale dalej już błąd cytat: "W jego lewej (wahacza), bardziej rozbudowanej części poprowadzono pasy układu przeniesienia napędu". Otóż w wahaczu nie ma żadnych pasów przeniesienia napędu tylko jest 8 kół zebatych pracujących w kąpieli olejowej. I właśnie to jest ewenementem w tym motocyklu. Przeniesienie napędu kołami zębatymi.
OdpowiedzOwszem, w przeniesieniu napedu ma swoj udział pasek, ale bezstopniowa przekladnia w ktorej sie on znajduje jest integralna czescia silnika i jest sztywno umocowana do ramy. W wahaczu znajduje sie za to szereg kol zebatych. Wszystko mozna zobaczyc i przeczytac np. tu: http://www.burgmania.net/index.php?go=650 Wypadaloby sie zorientowac zanim sie bedzie banialuki wypisywac... :-)
Odpowiedz